1. V kolik hodin je check-in/out?
Check-in je možný od 15:00 a check-out do 12:00. Doporučujeme provést online check-in. Zkrátíte tam čas strávený při příjezdu na recepci hotelu.
2. Mohu se ubytovat dříve?
Pokud přijedete dříve, rádi vám nabídneme předčasný check-in podle dostupnosti.
Chcete-li však zaručit dostupnost, pokud přijedete před 15:00, doporučujeme rezervaci předchozí noci.
3. Mohu se odhlásit později?
4. Mohu si objednat přistýlku?
Máme však k dispozici 2 Duplex rodinné apartmány, každý pro 4 hosty. Další dětské postýlky jsou zdarma.
5. Máte výtah?
6. Kolik pokojů hotel nabízí?
7. Jaká jsou pravidla ohledně kouření?
8. Mohu s sebou vzít děti?
9. Umožňuje hotel vzít i domácí mazlíčky?
V budově hotelu nejsou povolena žádná zvířata.
10. Je hotel bezbariérový?
11. Jaké jsou možnosti parkování?
12. Má hotel konferenční prostory?
THE MANES nemá žádné zasedací místnosti, ale je k dispozici našim hostům v sousedním/sesterském hotelu MOSAIC HOUSE Design Hotel. Pro více informací kontaktujte event@mosaichouse.com.
13. Má hotel restauraci?
14. Jaké jsou způsoby platby?
15. Je zahrnuta DPH?
16. Máte hypoalergenní přikrývky?
17. Proč požadujete zálohu při příjezdu?
18. Existují nějaká věková omezení pro rezervaci pokoje?
19. Nabízíte transfery na/z letiště a vlakových nádraží?
Našim hostům je k dispozici hotelové taxi. Službu doporučujeme objednat s dostatečným předstihem na info@themanes.cz.
20. Nabízíte nějaké veganské/vegetariánské/bezlepkové/bezlaktózové snídaně?
Naše snídaně formou bufetu nabízí širokou škálu možností, ze kterých si mohou vybrat i vegani a vegetariáni. Další specifické požadavky závisí na dostupnosti.
21. Máte úschovnu zavazadel?
Ano, tato služba je hostům k dispozici.
22. Je k dispozici nosič zavazadel?
23. Je k dispozici pokojová služba?
24. Přijímá hotel skupinové rezervace?
Pro rezervace 5-10 pokojů platí jiné podmínky zálohy a storna, a tyto rezervace je třeba potvrdit přímo naším prodejním týmem. Pro další informace nás kontaktujte na event@mosaichouse.com.